Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-11, 08:40   #121
Konkelimonke
Seniormedlem

Konkelimonke sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Heisann hoppsann!

På tide med litt oppdaterings her. Merkar det er litt unødvendig for min eigen del å skriva her inne kvar dag med oversikt over KVA eg har ete den og den dagen. Eg har komt inn i ein god stim no, og eg får heller bruka tråden som eit motivasjonsmiddel, der eg kan lufta tankar kring opp og nedturar som gravid lavkarbobrukar

Det går veldig fint med meg og magen. Vekta har no klatra oapp i kring 73kg, i dag er eg 23 fullgåtte veker. Det vil sei 6kg i pluss så langt. Eg har jo som max"mål" om eg kan kalla det det utan å få slakt, å okkje gå over 80kg denne gongen. Det trur eg foreløbig skal gå fint... Enn så lenge kanskje? Hehe! Altså, ingen krise om eg bikkar 80, men då tvilar eg på eg har vore så flink med maten... Og det skal eg jo vera

Er litt på bakebølga for tida... Har baka meg eit aldeles nydeleg sesambrød! I helga laga eg muffins, som var supergode med litt jordbærsyltetøy på! Nam nam!

Utover dette kan eg med glede meddela at tytto har fått fingen ut og starta treninga for alvor! I går var eg på gravidbading (herlig!) og i dag skal eg på pilatestrening på treningssenteret. Eg har laga meg ein treningsplan, der ting er litt valfrie, noko som gjer det heile meir overkomeleg.

Håpar de får ein flott dag alle saman! No må eg pakka treningsbaggen juhuuu!

Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat