Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-11, 23:56   #32
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem

<insert_scary_name_here> sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Sukkerfritt godis fra Sverige!

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Forloveden min er så heldig, han kan ligge opp mot 30 og 40 karbohydrater å fortsatt være i ketose... Han kan drikke cola på lørdager, å stappe i seg flere atkis barer hver eneste dag, han jukser til og med med frukt! Å i tillegg spiser han all den feite maten, å han bare raser ned i vekt! 13 kilo på under 2 måneder.... Jeg MÅ ligge mellom 10 og 15... Måler du med ketose sticks eller?

Jeg har sticks som jeg måler med innimellom. Prøver å ikke sjekke for ofte, kan bli litt opphengt i det. Så lenge jeg har grei kontroll over inntaket prøver jeg å stå i mot lysten til å sjekke. Men er nok ikke så flink som jeg burde når jeg går på ketolys, skal jo da egentlig ha stålkontroll på inntaket. Det orker jeg bare ikke...