Heisann Ny uke har gått og greit å skrive noen ord. Et nytt kg ned siste uke å da. Er godt i gang nå synes jeg. Bakte to brød i kveld så i morgen blir det nystekt brød med mye godt på. Føles letter å være til nå og buksa begynner å bli stor hehe. Ble lite vanlig trim siste uka da, men ble vel en 10 timer med snømåking å det er jo å flott trim da Men ser frem til å bytte ut snøskuffa med sykkelen no ja Ser flere som melder om fin fremgang her da å det er skikkelig flott å lese om. Ser at lavkarbo hjelper for å få vekta nedover da. Får litt abstinenser noen ganger da det virker som blodsukkeret er litt lavt. Men litt mat så ordner det seg igjen. Kan bli litt ugjevnt mellom måltidene hos meg da grunnet forskjellige ting. Er sikkert ikke helt optimalt men det går ganske greit. Har ikke hatt stopp i vektnedgangen siden jeg starta for 3 uker siden så det må vel tyde på at en gjør endel rett. Går på ei ny uke med godt mot og ser fram til at vekta viser bare 2 siffer hehe. Det var målet mitt frem til sommeren, men ser ut å komme i god tid før det no da å det er virkelig oppløftende Lykke til med ei ny uka for alle som er her inne