|
Sv: Noen marsstartere her?
huff for en dårlig da.. tror jeg har falt ut av ketose nå, hvis ikke så er det et miakel.. Jeg veide meg i morrest og fikk se at jeg hadde gått opp 300g, i samme slengen som 'tante rød' kom så jeg regner med at dette er grunnen. Resten av dagen bare ballet på seg problemer.. jeg skulle avsted med guttungen til et opplegg han bruker å være med på for barn på hans alder, men jeg rakk ikke frokost. Jeg glemte parkeringspenger og akkuart der jeg måtte parkere så var det altså ikke sånn kort-dings man kan bruke, så uten mynter så måtte jeg finne meg en annen plass å stå. Vi var nå 30 minutter for sen, så jeg valgte å stille meg utenfor en butikk hvor det er lov å stå i 1 time. I samme slengen kom sulten og jeg gikk inn på butikken for å kjøpe litt niste til guttungen og se om jeg var heldig å finne noe lovlig å spise, men det eneste jeg fant var pepsi max å drikke.. Så da ble det det, og guttungen fikk seg noen kjeks og druer. Vi dro på det tilbudet og ble der timen ut (pga parkeringen) så vi dro tidligere enn de andre. Etterhvert kom sulten nok en gang da pepsien selvfølgelig ikke varte så lenge. Jeg ga etter og tok meg en kjeks (safarikjeks!) fra guttungen... big mistake, og jeg visste allerede da at dette kom til å gå galt. Deretter ballet det bare på seg siden jeg ikke skulle hjem igjen før mot kvelden. Jeg ble invitert hit og dit, og alle serverte søtsaker som sjokolade, kjeks og boller. Så det ble til at jeg spiste det ene og det andre ettersom sulten var stor, men prøvde å begrense meg. Sjokoladen var en som ikke var tilsatt sukker, men innholdet viste at de var rundt 5g pr posjon på 10g.
Det var først nå kl 22 at jeg fikk spist et måltid, men jeg tror ikke det greier å veie opp mot dette, da vi spiste fylt og gratinerte paprikaer i dag.
off, det er så leit å falle ut av ketose allerede så tidlig, og jeg vil gjerne skylle på mensen, men det er jo min feil at jeg ikke tok meg tid til å dra hjem å spise mat etter dietten min.. Hadde jeg bare ikke gitt etter for den kjeksen..
Hva er sjangsen for at jeg fortsatt er i ketose? Jeg må fortsatt teste før jeg legger meg i kveld..
|