Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-11, 17:05   #15
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Plastisk kirurgi

Opprinnelig lagt inn av Mill, her.

Takk
Har du noen tips til meg? Jeg gruer meg litt til smertene de første dagene, og til å ikke kunne dusje på flere dager!

Ta smertestillende jevnt hver 4-6. time de første dagene. Det er viktig at du ikke har mer smerter enn at du kan bevege deg en del for å forhindre blodpropp og øke blodgjennomstrømningen for bedre groing og mindre sjanser for infeksjon!
Sørg for på forhånd at du har nok puter både i sengen/sofaen/godstolen til å kunne leire deg mest mulig smertefritt.
Pass på at noen kan være sammen med deg det første døgnet.
Ikke vær redd for å be om hjelp!
Ikke dusj før du har klarsignal fra kirurgen. Tar ikke mange dagene. Du skal jo ikke akkurat på trening og en vaskeklut har holdt nordmenn rene i århundrer!

Skal oppdatere om jeg kommer på noe mer!

Skal du sy magemuskler, forresten?