Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-05, 18:39   #11
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Jeg må innrømme at jeg tror det vil bli lettere for mange lav-karboere, spesielt de som bor i f.eks USA der tilbudet er så stort, å gå ned i vekt nå. Jeg har jo lest artikler om "Frankenfoods" her, og jeg vet at om alle slags atkins-produkter, spesielt søtsaker, skulle inngå i hverdagsmaten min ville jeg ikke gått ned et gram.

Et eksempel på at produktene ikke er så bra: Enkelte går ikke ned i vekt og/eller ut av ketose av å spise en og annen advantage bar! Et produkt utviklet FOR kuren ødelegger kuren!

Jeg tror at jeg, ved å spise sånn lavkarbopasta og slikt, bare ville savne den gode, gamle pastaen. Og hver eneste gang jeg trykker i meg en Cavalier eller Atkins-sjokolade vil jeg bare ha mer..

Selv har jeg tenkt å begynne å holde meg til KUN ren mat. Noen som blir med i kun ren mat-klubben?

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat