Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-11, 15:59   #31
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Gjør deg bikiniklar med Drevon

Opprinnelig lagt inn av Sungrazer, her.

Tenk hele kua, og ikke bare indrefileten. Mye tyder på at vi trives veldig godt på marine matkilder, sørg også for å få i deg mye bladgrønt og friske grønnsaker.

Hehe - hvorfor det? Leangains har lite/ingenting med kalorirestriksjon å gjøre, men mer om å maksimere tiden kroppen bruker på fettforbrenning. Det øker også insulinsensitiviteten, øker produksjon av veksthormoner og mye andre gode ting.

Haha, får ikke meg til å spise innmat på vilkår altså

Jeg liker ikke Martin sin fremtoning og holdning. Har kommentert ett par ganger og han er så nedlatende når man ikke er enig med han. Det er liksom his way or the highway.

Derfor unngår jeg legains. Hehe. Og bedreviteren sin blogg. Sparer meg for irritasjon og frustrasjon

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat