|
Sv: Diabetes type 1 og lavkarbo
nå har eg vel gjennomført 3 doble kurer.. hadde noe lignenede for en del år tilbake også .. men da var jeg på høykarbo og ga egentli ganske så mye f i alt.. nå har jeg jo endelig fått motivasjon til å gjøre noe med sykdommen min, og hatt gode resultater på kort tid.. og da er det skikkelig kjedelig at noe sånn skal ødelegge.. Jeg har hatt 2 ulike typer penicillin.. den ene holder det ihvertfall i sjakk så lenge jeg går på det, men det spørs om jeg skulle hatt en annen type ja.. De skulle sende dagens til dyrkning,så da får jeg vel svar i løpet av noen dager.. Greia er jo at jeg også får stumme infeksjoner, så merker ikke noe til det annet enn at jeg blir superslapp og nå også ser det på blodsukkeret!:/
Har PERFEKT(!) blodsukker på lavkarbo så lenge det ikke er noe infeksjon i kroppen! men.. kan jo ikke gå på penicillin resten av livet heller..
har hatt 2 år med MYE sykdom også, bl.a kyssesyke som ikke ble oppdaga, så tror det henger litt igjen der også.. UVI'n har jeg nok gått med i nærmere halvt år før jeg fikk behandling nå også.. fordi jeg hadde jo ikke symptomer.. rimelig glad for at jeg har fått tilbake legen "min" som har litt peiling!!!!
|