Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-11, 14:55   #24
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Gjør deg bikiniklar med Drevon

Opprinnelig lagt inn av Sungrazer, her.

Og her berører du det som er hovedkjernen i hele meldingen til mange i blogsfæren: Næring. Maten man tar til seg må være ernæringstett og gi kroppen det den trenger, og man må se helheten i kostholdet sitt.

Lavkarbo er en topp måte å gå ned i vekt på, ingen tvil - men når man har nådd målet sitt så må man også begynne å tenke på å hele kroppen sin ved å gi den den NÆRINGEN den trenger.

Hva er ernæringstett mat? Hva trenger kroppen og hva er ett helhetelig kosthold?

F.eks meg, har ca. 10 kg fett for mye på kroppen + en mageværing de neste 8 mnd eller så. Hva hadde min kropp behov for om man så bort fra knøttet?

Forøvrig får jeg magesår av at du har link til Martin i legains i signaturen din

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat