Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-11, 11:42   #40
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Ingen bombe, men lell … Om aspartam

Nå er det jo du og Photo som diskuterer hva jeg mente , men jeg får vel kommentere likevel:

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg sier jo litt oppi her at jeg ikke gidder lese engang, så det er kanskje ikke så rart jeg føler det er delvis myntet på meg?

Du har rett i det, Nellie Jeg leste det og ble litt oppgitt, så det var inspirert av det du sa, men det er jo slik mange tenker. Og jeg står ved det, men jeg har aldri sagt eller ment at du er ignorant, og det er ingen kritikk av at du velger å drikke pepsi max, bare det at du kommer med en kommentar om at du ikke gidder å lese, og du er ikke den eneste. Hver gang noen kommer med slik informasjon, så er det masse folk som nærmest blir indignerte fordi de oppfatter det som kritikk av dem selv fordi de bruker søtningsmidler. Hvorfor ikke bare se det som den informasjonen det er? Personlig blir jeg glad for at noen informerer.

Sitat:

Anyways. Jeg drikker Pepsi max ol og baserer den avgjørelsen på kunnskap om hvordan det funker på egen kropp, litt kunnskap om hvordan det fungerer på andres (derfor drikker jeg ikke heeeele tiden). Er ingenting fingerstikkende og lalala med det.

Nei. Som sagt var det ikke det jeg kommenterte heller ... Og hvis jeg skal kommentere på det du personlig gjør, så synes jeg du har et fornuftig prinsipp med å begrense brusdrikkinga.

Sitat:

Jeg setter meg også opp på en hest, selvom jeg vet at hvis jeg tryner av (noe som ikke akkurat er usannsynlig) så kan jeg brekke nakken. DET er farlig det.

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Er det så mye spennende å lese om det æ? Aspartam er nervegift og du kan få nerveskader og det som er. Har man lest at man kan dø av det, så er det liksom ikke så mye mer skremmende å lese

Det finnes ting som er adskillig verre enn å dø ...

Og for meg som overhodet ikke føler at aspartam er noe som øker livskvaliteten, mens å ri i stor grad er det, så blir det en underlig parallell. Men hvis det å drikke brus øker livskvaliteten så mye for noen at de synes det er verdt det, så skjønner jeg jo det.

Sist redigert av Huldr : 29-03-11 kl 11:57.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat