Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-11, 21:57   #25
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sukkerfritt godis fra Sverige!

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Jeg er altfor svak for sjokolade gitt. På den lokale innvandrersjappa har de et farlig godt utvalg. De har bl.a. 40 grams. barer fra cavalier med ulike smaker og fyll. Banan, hasselnøttkrem, jordbær, lime. De med jordbær og lime er fine, for de er såpass mørke at de blir mektige og litt mettende. Har du smakt den vanlige, sukkerholdige, sjokoladen med sitron og ingefær? Smaker litt som den. aaaah.

Men hvis jeg skal være litt flinkere lager vi opp store mengder osteknekkis i mikro'n, krydrer etter hjertens lyst og spiser med tacosaus til. Utrolig godt det og.

Å herremin hatt!!!! Vann i munnen!!! Ja den har jeg smakt, å den er jo ganske god! Selv jeg som ikke er noe særlig glad i mørk sjokolade liker cavalier sjokoladene, spesielt den med banan!! Jummi! Skulle ønske at jeg ikke var så glad i det "søte liv". Men jeg er sel utdannet kokk, å har en forlovede som har fagbrev som både konditor og kokk, så det ligger litt i familien, uheldigvis Som jeg skriver ovenfor er det ikke det at vi er avhengig av sukker, det er bare at det er så forbanna koselig!!

Med vår utdannelse er det veldig naturlig å tenke en sammenheng mellom mat og kos, ettersom vi har vært på omtrent hver eneste restaurant i hele Norge....

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat