Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-11, 21:29   #6810
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Hjelpe meg ! Dette blir ikke lett da !
Jeg er helt analfabet på regning.
Har registrert meg på diett.no, og får prøve å legge inn der. men det blir ikke lett å regne ut , ser ut som om jeg må spise MASSE kjøtt for å få nok protein?? Hva veier liksom et kyllingbryst?

Hva med å veie det?? Kjøp deg en vekt og vei og mål alt du spiser sånn til å begynner med så finner du ut hva du spiser. Ellers kan du jo prøve å følge det som står i Ketolyseboka slavisk!! Er veldig lett at det blir for mye eller for lite av noe dersom man kjører sitt eget opplegg før man har lært opplegget å forstå og lært å kjenne kroppens reaksjoner. Diett.no regner jo ut for deg hva næringsfordelingen er.

500 g kyllingfilet (bryst uten skinn) inneholder 120 g protein og 5g fett, men du skal vel ikke bare spise kjøtt?? Meieriprodukter inneholder også mye protein. Det er nå bare en gang sånn at man bør måle og veie en del i begynnelsen for å få feelingen med hvor mye man skal spise, sorry men det er ikke enkelt. Mange får seg en overraskelse på hva de faktisk får i seg når de registrerer alt de spiser og da mener jeg ALT!! Viktig og være nøyaktig og tro mot seg selv.

Tips: Lån bøker om ulike kostholdsfilosofier på biblioteket og kjøp evt det som er interessant. Det er mye bra info her inne på forumet, men det kan til tider bli litt mye synsing og bastante påstander og alt for mye motstridende info for en stakkars nybegynner

Sist redigert av Lillemy71 : 28-03-11 kl 21:39.
Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose