Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-11, 16:12   #7
tamanda
Juniormedlem

tamanda sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Nærbø
tamanda er på en erverdig vei

Sv: Bearnaisesaus og pepsi max-spørmål

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Jeg klarer ikke å leve uten Pepsi Max. Jeg har kutta ned på drikkinga, men siden det ikke virker inn på vektnedgngen min, så drikker jeg med god samvittighet. Så poenget mitt, er at du kan eksperimentere etterhvert og se om kunstig søtstoff påvirker vektnedgangen din, eller ikke.....
Det er jo kjempeflott om du klarer å kutte helt, men skriver dette slik at du ikke dropper kuren pga at du ikke klarer å slutte.

En bakdel er at etter noen uker uten sukker begynner pepsi max en å smake dritt......omtrent som den klistrer seg på tunga og smaker kvalmende søtt...... så jeg nyter ikke pepsi max en, slik jeg gjorde før nei.....og har ikke så ofte lyst på lengre....

Takk skal du ha for svar (: Så greit da at jeg hvertfall KAN prøve meg frem litt. For ja, hadde vært dumt å sluttet med hele kuren viss jeg ikke klarer å holde meg. Så jeg får se hvordan det går... Er jo så vanskelig å bare slutte.. Syns egentlig at det er forferdelig nok å slutte med cola.. Så viss jeg ikke klarer å slutte helt får jeg trøste meg med pepsi max'n =P