|
Sv: Den store felles ED-tråden
Høres ut som en vel gjennomført tur med tanke på mat Elinemor, ingenting å utsette der slik jeg ser det.
Godt å høre at du lot joggeskoene få ferie også - en skal ikke overdrive heller.
Titti er kampklar ser jeg, flotte greier (suger til meg all motivasjon jeg kan finne )
Og Monica også.
Flott å lese at du er snart frisk, håper jeg også blir det snart.
Har som du sovet masse i helgen, men har vært plaget av søtsug kombinert med neseblod av alle ting (ender alltid opp med neseblod når jeg blir forkjølet altså, så ingen fare )
Søtsuget gir seg liksom ikke, men jeg skal nok få has på det skal dere se 
Var flink i går - spiste 90% riktig og kastet alt snopet til samboeren.
Kan bare ikke ha slike fristelser i hus akkurat nå, han får gå andre steder hvis han vil ha sjokolade!
For det går tilslutt utover ham uansett, jeg blir nemlig i skikkelig krigshumør når jeg er i avsukringsfasen 
Ellers så gikk det hardt utover den ene jekselen min i helgen, kronen sprakk!
Gjør ikke vondt i tannen heldigvis, men de skarpe kantene har lagd sår i kinnet.
Så nå blir det ny runde på odontologen, siden det var de som i utgangspunktet skadet kronen da de opererte ut visdomtannen som satt rett bak.
Ja da - her går det for seg , bare tygge på høyre side for meg de neste 2-3 ukene.
Forøvrig er det herlig å være i fase 2 igjen, for det ble for tøft med fase 1 for meg akkurat nå.
Har lagt tilside målene om vektreduksjon for en stund, for jeg merket at stressnivået var på full fart oppover igjen.
Nå er det viktigst å holde vekten stabil, øke til 4 måltider pr dag og stresse ned.
Ha en fantastisk mandag ettermiddag 
(PS! Kan dere merke at våren er her? Jeg er i alle fall rastløs etter å komme meg ut for tiden)

|