Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-11, 12:20   #15
Nurk
Medlem

Nurk sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Sørlandet
Nurk er ny på veien

Sv: Jeg pøøøser på med godis i helgen! Flere?

Beths: Ja, du har rett. Tror det er mange som kan slite med å gå ned, dersom de hiver innpå for mange slike erstatninger, og det er selvsagt ikke festlig. Full forståelse for det. Mulig jeg og havner der, men foreløpig går det bra....

Nellie: Definitivt en forskjell. Jeg lar det heller ikke vare hele helgen, stort sett lørdag, men noenganger fredag og lørdag. Ikke søndager. Forresten godt å høre at det finnes flere som liker "kose" seg litt Syns i grunn overskriften min ble litt misvisende nå. Høres ut som jeg bare spiser søtt i helgene, og det er jo HELT feil

Nannah: Joda, godt poeng, det. Og jeg koser meg veldig med sånn god mat, jeg. Men min "vin", blir heller et kakestykke eller to, eller litt gele eller noe i den duren.

Ja, takk, begge deler Når det går greit å spise litt søtt i helgen, og samtidig spise god mat (som lavkarbomaten er, etter min mening), så syns jeg dette er det perfekte kosthold, jeg, da...