Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-11, 11:49   #1
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Hvordan tilberede svinebogstek?

Jaja, så var den billig og et fint stykke kjøtt - men jeg finner kun Viestads oppskrift på 4 kg som skal i ovnen i 3-4 timer... så jeg er litt desperat etter hvordan jeg skal tilberede denne? Bare skjære ruter i svoren, krydre med salt og pepper og la den stå i ovnen til done?
Temperatur og tid hadde vært fint om noen vet... eller kanskje vet noen kjernetemperaturen svinebogen skal ha - har termometer

Skal ikke serveres før "sjefen" kommer fra jobb i 17-tiden så jeg har god tid - langsteker gjerne

Tilbehør blir grønnsaker og ertestuing og muligens brunsaus... (ja faktisk ertestuing! )

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat