|
Sv: Noen marsstartere her?
Jeg har faktisk gått opp 800gr siden onsdag forrige uke!
Jeg er 100% sikker på at det er pga den 85% sjokoladen med sukker jeg har spist! Matplanene er nemlig ikke forandra siden uka før der annet enn med sjokoladen, så den kommer ikke inn i huset igjen!
Ellers skal jeg måle rundt bryst, midje, hofter og lår på onsdag, så håper jeg har gått inn litt der, pluss at vannet jeg har i kroppen nå (dumme sjokolade) har forlatt åstedet igjen!
Løpesesongen er i gang også, noen av dere marsstartere som trener?
Jeg har vært sjuk i 2 uker nå (bronkitt), men har trent spinning 1-3 dager i uka + svømmer 2 dager, og har nå offisielt startet løpesesongen. Gikk litt hurramegrundt der det fortsatt lå is, men stort sett gikk det bra. Og de nye løpeskoa jeg har fått på jobb er bare helt konge! Kan anbefale de for dere der ut som er ute etter gode løpesko (normalpronasjon). De heter Puma Complete Concinnity 4, og er som å løpe på puter, helt herlig!!!
Etter løpeturen i dag så fikk jeg prøvd ut eggemelk-cafe latte også. Lagde altfor sterk kaffe, så ble ikke sånn kjempe godt, men skal prøve igjen i morra med litt mildere kaffe. Eggemelken var hvertfall god, så det funka fint Godt man har sånne alternativer nå i eksamenslese-perioden!
|