Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-11, 21:39   #132
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Aeryths oppussingsprosjekt

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Jeg har fondvegg-tapet fra eijffinger, noen litt kinesisk-aktige blomster og kvister og sommerfugler med en perlemorseffekt i tillegg, særlig den gir veldig fin effekt med side- eller spotlys.

Blir dette bra?
Vedlegg 8199

Lenge siden jeg har likt noe som er trendy altså. Vurderer fondvegg i stuen også men ikke med kontrastfarge, bare lys antikk omtrent, som resten og så med perlemors polkadots i samme farge.

EDIT: den er ikke så forferdelig jentete som den kan virke altså, fikk også ja fra sambo til å ta den samme med lakkrød bakgrunn. Sånt man sier når jeg har kjørt flere mil for å levere han og utstyr til lan-party.

Kul, men litt for mange farger for min smak. Liker veldig godt den perlemorseffekten da.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat