Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-05, 23:50   #4
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Chumpsy

Jeg pleier å gå en times tid før frokost.. er vant til det. men det er visst ett fett når man trener når man går på ketolyse... brenner fett hele tida... ???
ca 5 dager i uka...

Ja, når du er i ketose forbrenner du fett hele tiden. Når en trener fra morgenen av øker en forbrenningen tidlig og den holder seg lengere enn hvis en trener senere på dagen,-dette ifølge et EATkurs jeg var på engang.
Jeg tar i perioder mitt treningsprogram, gitt av fysioterapeut, før jeg går på badet om morgenen. Ellers går jeg en time i varmtvannsbasseng pr. uke. og en time i treningssal pr uke. I tillegg går jeg turer på 1/2 til 1 time flere dager i uken. Dette blir alltid på ettermiddagen. I det hele tatt må jeg ta det nokså rolig, men det er herlig å få bevege seg litt!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat