Det er visst delte meninger om hva som er rett når det gjelder tidspunkt og forbrenning. Tror ikke tidspunktet spiller den helt store rollen for oss hobby timmere.
Jeg trener monstandstrening med vektbelastning og elastikk 2 ganger pr uke. 3 ganger pr uke trener jeg Winsor Pilates Accelerated Body Sculpt - det er et 50 min program på DVD. Nå har jeg fått tilsendt en pakke med 10 Winsor Pilates DVD'er fra USA (bror måtte bestille er borte, de sender ikke til Norge) og skal etterhvert plusse på med kortere 20 min. økter - når jeg kommer igang igjen etter ferien..... I tillegg spiller jeg golf en-to ganger pr uke når være tillater - jeg er en godværsgolfer !
Motstand treningen gjør jeg i studio med fysioterapeut -det kan være rett før jeg skal på jobb eller rett etter jobb. Pilates gjør jeg av og til om morgenen og av og til om kvelden. Alt etter hvordan jeg jobber og når jeg har tid.