Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-11, 20:53   #6771
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

En kollega foreslo også betennelse og jeg tror nok heller det er noe slikt. Jeg gjorde som jeg vanligvis gjør, ventet litt. Og det er bedre nå. En stund i går kunne jeg nesten ikke gå, men nå halter jeg nesten ikke. Jeg tenkte ikke på betennelse i går. Det var bare det at det kjennes ut som at det er på hardvevet og ikke bløtvevet. Tror nok det blir bra igjen av seg selv, bare jeg som sytet litt. Er ikke vant med å ha vondt.

Er faktisk lov å syte litt når man har vondt!

Tenker du bør nevne det for legen din også. Vi som er i største laget har lett for å overbelaste ledd og få betennelser på snodige steder. Ikke at det er uvanlig med senefestebetennelser uansett, altså, men vi utsetter jo leddene våre for litt i overkant mye belastning bare ved normal aktivitet!