Tråd: Lei nå
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-11, 16:03   #13
Ashley
Medlem

Ashley sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Ashley er ny på veien

Sv: Lei nå

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Ikke nødvendigvis. Kostholdet er 90% av vektreduksjon. Trening er de siste 10%. Meeeen, som aktivt treningsstudiomenneske så vil jeg selvfølgelig at alle beveger seg. Det betyr nødvendigvis ikke 4 timer på studio hver dag. Men gå istede for å kjøre, ta trappa istede for rulletrappa, etc.

Som sagt jeg sa jo, hvis du leste, at man kan bare gå en rask tur eller noe istedetfor hvis man ikke er motivert for trening

Er du ikke opptatt av å trene og eventuelt for lat så stagnerere du ofte. Det skjedde med meg, for jeg ble så slapp av ketolysekuren. Kunne ikke utføre styrke og den vanlige treningsrutinene min. Du bør minst ta deg en tur på 30 min ivertfall står det i ketolyse boka. På ketolyse kan du fort komme opp i over 2500++ kalorier, og det er mer enn det jeg trenger som kvinne iløpet av en dag. Pass på kaloriene også. For å gå ned i vekt må man forbrenne mer kalorier enn det man inntar, det sier jo seg selv.

Mange som går på ketolyse må passe både karbene og kaloriene for å gå ned i vekt. Dette er ofte de som IKKE er overvektige. de raser mye fortere ned de som har en del ekstra kilo å bære på. Mye å tenke på, men fett inenholder jo masse kalorier.

Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat