Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-11, 10:10   #13
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Kan jeg amme på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Maskotten, her.

De aller fleste mister jo kg når de ammer uansett, det gjorde ikke jeg.. Så de første 6 mnd fikk ikke mi tulle så veldig mye miljøgiftfett men nå står det mellom en overvektig og trøtt og sliten mamma som tenker at ungen ikke skal få i seg noe miljøgift, eller en mamma som fungerer med full energi og sunnere og gladere Da går jeg for det siste

Tror det får bli opp til hver enkelt å bedømme Tror uansett at det er bedre å amme og spise sunt (les: lavkarbo) og gå ned i vekt, enn å gi morsmelkserstaning fordi man ikke vil at ungen skal få i seg miljøgift Men det får bli opp til hver mor å bedømme selv da

Helt enig

Jeg gikk heller ikke ned stort i løpet av ammeperioden utenom de 15 kiloene med vann som forsvant i løpet av de første 14 dagene. Jeg ammer jo fortsatt, men det er så lite at det ikke er noe problem med ketose.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat