Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-11, 18:12   #60
Manina
Utforsker

Manina sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 59
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Hva er lavkarbo - for DEG?

Opprinnelig lagt inn av BitTorres, her.

Godt mulig. Jeg vet at det har vært en del uenighet om opprinnelsen til LCHF, Kenn Hallstensen mener det var han som kom opp med det for over ti år siden, og svenskene mener vel noe annet. I alle fall vil svenskene være mer internasjonale enn oss, det er jo langt mer vidsynte enn oss litt navlebeskuende nordmenn, så de vil nok sikkert beholde LCHF. Jeg er mer vant til det, så jeg tror jeg vil bruke C istedenfor K. Men det er jo bare flisespikkeri

Det er kanskje det, men det er likevel en mulighet å skrive det sånn. Hva det har med navlebeskuing å gjøre, kan jeg vel ikke helt se, sånn når vi ellers skriver norsk, mener jeg. Bare en kommentar, altså, siden du ellers tok opp dette med ulike betegnelser for forskjellige varianter/grader av lavkarbokosthold.

Opprinnelig lagt inn av Greddy, her.

RAM er også engelsk forkortelse, skal vi skifte over til TAM? bare for å fornorske litt?

Det kan du eventuelt ta opp i et annet forum. Her er det usaklig. Om du er uenig i noe, kan du skrive det på en ordentlig måte.
Ellers bare en kommentar fra min side, ikke noe jeg ville avspore tråden med.