|
Sv: Den store felles ED-tråden
åh streber. for en flott dame du er! du er så flink og det har lønnet seg, TYDLIGVIS . Inspirerende er det det er!
Og flott resultat elinemor. HURRA!
ADA: den ertestuingen har sikkert bidratt med 400gr vann, men ikke noe mer enn det. superflink er du!
Jeg har ikke klart å ta meg selv i skinnet egentlig. har ungått vekten, og ungått å skrive her (har lest) og spist mer og mindre ulovlige ting nesten hver dag (en appelsin en dag, sjokolade den neste). Det er skummelt, og jeg må skjerpe meg, hvis ikke kommer jeg ikke til å holde den vekten jeg har idag heller. Men det skal gå bra dette. Må bare ta noen runder med meg selv her, og jeg tror faktisk at å veie mer er noe jeg må gjøre. for ikke å falle enda mer utav det.
på lørdag skal jeg passe lillesøsteren min, og da før jeg lønn i middag (sant mamma?) Jeg gledermeg. det blir første gang hun og jeg skal være alene. Og da skal jeg også lese masse i hexebergboken som hun har. Og bruke kvelden på å legge opp en ukesmeny. det må til bare. for jeg SKAL klare det. selvsagt skal jeg det. Noe annet er jo uaktuelt.
Skolen går bedre da, og det er deilig. Og røykeslutt går nesten helt bra. Bra nok. Jeg tror det er på grunn av våren at jeg tar ting bedre. Komme seg ut av vinterdvalen og slikt. Føler det er på tide nå.
Håper alle får en deilig helg. Jeg har frihelg og det er herlig. Ikke fikk jeg restskatt heller. 

|