Kort fortalt fikk jeg påvist PCOS for ca 10 år siden, har siden da gått på Glucophage,1g x 2 pr dag. Kun avbrutt av et overaskende svangerskap i 1998, da kom en stor gutt til verden. Og et lenge ønsket og planlagt svangerskap i 2003, da kom en like stor jente tilverden. Jeg har deltat i Vanky's studier i 2003, kjenner albertinemor, dumpet over denne siden ved en tilfeldighet, og synes det er veldig godt å finne flere i samme båt. Har prøvd en egen versom av Lindberg for 3 år siden, som resulterte i 8 kg minus på like mange uker. har etter siste svangerskap gått opp igjen 10-12 kg, så jeg bør egentlig gå ned. Men mangler litt motivasjon, selv om vi er i prøve-nr tre- fasen......... Jeg har også veldig god effekt av alternativ behandling, fotsone, akkupunktur og homeopati medisin. Ble gravid med nr to etter tre behandlinger og har STOR tro på at dette skal gå igjen......... Det har terapidama mi også...... Så jeg krysser IKKE bena, men fingrene og håper på det beste. Skal komme med en fullstendig histore etterhvert, nå er det litt sent på kveld for min del. Fint å se dere jenter 
|