Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-11, 22:49   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trenger litt veiledning

Det er som det sies - gi oss en dagsmeny eller to - så er det lettere å gi tilbakemelding

Jeg vil gjerne si at i starten på et lavkarbokosthold er det spesielt viktig og få i seg nok mat - og da nok fett. Dette fordi det tar litt tid før kroppen kommer i gang med forbrenning av kroppsfett og da hjelper det med fett i maten.

Hvis du er usikker på atkins - anbefaler jeg at du leser deg litt opp - det har kommet en ny-utgave av atkinsboka nå som jeg anbefaler på det varmeste

Edit - ser jo ut som om jeg bare repeterer arnakristin her *ler* - det betyr ihvertfall at jeg er ENIG med henne!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat