Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-11, 22:39   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke grønnsaker bruker dere til middag?

Elsker stekt champignon og lettkokt og deretter frest asparges med litt parmesan på! Pleier også å hive en håndfull mini-perletomater i panna på slutten så de blir myke.

Til daglig går det mye i lettkokt blomkål og broccoli (MAKS 5 minutter) - jeg klarer ikke disse grønnsakene om de blir overkokte... ugh...

I dag laget jeg feks blomkålsalat til den stekte baconsurrete kyllingfileten min (Kokt blomkål -maks 2 minutter, avkjøles i kaldt vann, 50/50 majo og CF, litt dijonsennep, litt sitronsaft, litt flytende natreen (smak til), masse gressløk, purreløk, vårløk - bland alt sammen - knallgodt!)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat