Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-11, 22:17   #9
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Kan jeg amme på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Miljøgiftene ligger vel lagret i det "gamle" fettet. Graviditetskiloene har vært på i så kort tid at det ikke er lagret stort med miljøgifter i det og det er derfor ikke så farlig om de forsvinner fort. Men det fettet vi hadde før vi ble gravide skal man ikke kvitte seg med for fort. Det er sånn jeg har forstått det, correct me if I'm wrong.

Jeg har gått på Fedon gjennom hele ammeperioden frem til nå. Nå får poden bare 1 puppemåltid (noen ganger 2) per dag, så da har jeg tatt sjansen på å gå over på ketogent kosthold.

For å være riktig vrang i ord...hva om en var feit før en ble gravid, så blir en gravid, legger ikke på seg i det hele tatt under graviditeten, men så fullammer en og mister 25 kg av gammelt fett i løpet av de første tre månedene. Da må en vel være skyldig i å ha forgiftet sitt eget barn?

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat