Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-11, 21:07   #6745
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av sirib, her.

arg! er glad i salat til lunch, men blir SÅÅ fort sulten igjen. Salaten består av issalat, agurk, paprika, rød løk, 1/2 pk arla fetaost (av de grønne firkanta pakkene, blir vel 100 gram og da synes jeg det er mye feta), stangselleri. Av og til grønne oliven. En ordentlig god dæsj med olivenolje over også. Spiser til jeg er mett. Drikker vann til, og en kaffe. Blir sulten relativt fort (etter 2-3 timer). Når jeg har middagsrester til lunch så kan mettheten vare helt utover kvelden. For lite fett i salaten?

Jeg tenker at salaten fyller magen ganske bra volummessig, det er derfor du blir mett. Men det gir ikke så mye næring ut i blodet, så du merker sulten igjen ganske fort.

Issalat er ganske næringsfattig, agurk også. Så selv om du har oliven(olje) og fetaost i blir det ikke et ordentlig måltid. Du trenger nok mer protein i, først og fremst

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt