|
Sv: Hva er ditt mål?
Hva er målet ditt med denne livsstilsendringen? (Både i kg og andre ting).
I kilo, så hadde det vært en drøm å komme meg til omtrent 70kg. Er 168 cm høy, så på papiret er denne vekta passende. Men jeg må se det an, er ikke sikkert jeg klarer det, og kanskje jeg blir fornøyd på en høyere vekt. Jeg drømmer dessuten om å komme inn i størrelse 40/42, det er en del klesmerker jeg liker som stopper på denne størrelsen. Og ikke minst, så er det et håpå komme i mye bedre form, og orke å gå i fjellet. Jeg gikk Besseggen for 5 år siden, da veide jeg rundt 90 kg. Det var slitsomt, men det gikk. Jeg digger naturen. Jeg tror psyken min vil ha ganske godt av at kroppen blir slankere også. Jeg sliter med litt diverse psykiske utfordringer, for å si det pent, og jeg veit at jeg automatisk føler meg bedre oppi toppen om jeg føler meg mer komfortabel i min egen kropp.
Har du noen delmål?
Jeg tror jeg setter opp delmål med 10kg differanse. Så første målet er 120kg.
Når håper du å nå målene dine?
Helst i går. Jeg er en utålmodig person, men sånn som jeg holder på, så går det jo ikke så kjapt akkurat, så jeg må nok bare belage meg på å holde på en stund. Det er mye vekt som skal av, så jeg håper i alle fall at jeg neste sommer er nærme målet.
Har du noen form for belønning ventende på deg?
Jepp. Jeg har så innmari lyst til å dra på interrail, og jeg har mer eller mindre bestemt meg for å gjøre det neste sommer om jeg er nærme målet. Åå, kribler i magen bare jeg tenker på det.
Forresten veldig fint initiativ, jeg liker å få sånt ned "på papiret". Også er det på en måte litt kos å dele også. 
|