|
Sv: Den store felles ED-tråden
Herlighet dere - her er jeg fullt opptatt med jobb i noen dager, også hagler det med meldinger!!!!
Fantastisk morro altså, selv om jeg nå har måtte lese masse 
Likte det du sier om tjukk i hode Titti, tror nok det er mye sannhet i det for mange av oss.
Vi er nok ofte den siste som faktisk ser endringene som skjer med oss.
Selv kunne jeg ikke se at jeg hadde gått ned 20kg etter de 4 første månedene, men nå ser jeg tydelig forskjell i speilet og ikke bare på vekta 
For min del har forøvrig uka vært en eneste lang utfordring.
De bivikningene jeg normalt skulle hatt på fredag og lørdag, de kom først på tirsdag 
Så den som gikk på tryne - det var meg!
Tror kanskje jeg går for hardt ut når jeg forsøker å kjøre fase 1.
Det er vanskelig å gjennomføre med den tidsplanen jeg har, og som jeg har nevnt tidligere så har jeg stort sett bare spist 3 måltider pr dag.
Blir dermed litt demotiverende å bare spise produktene hele tiden, så jeg sendte epost til legen med beskjed om at jeg går tilbake til fase 2.
Trenger den gulroten et "vanlig" måltid gir meg, så da får vektreduksjonen bare ta lenger tid.
Nå trener jeg jo også mer og hardere enn tidligere, så jeg trenger nok litt ekstra mat bare pga av det.
Merker jo at jeg har vært litt ekstra sliten de siste ukene, og håper at litt kylling, fisk og en saftig biff kanskje kan rette på det 
Så fase 2 fra i dag for meg altså 

|