|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Elinemor, her.
Hei alle sammen -
Jeg er ofte inne her og leser, men føler ikke alltid at jeg har så mye å bidra med ... Dere er jo så erfarne og dessuten virker det som alle har kommet mye nærmere målet enn jeg er nå. Synes dere er flinke til å støtte og oppmuntre hverandre. Jeg for min del er fortsatt over 100 kilo - selv om jeg nærmer meg 100-streken. Målet er å passere den innen utgangen av påsken. Men dere har jo også vært der jeg er en gang i verden, full av spørsmål og spent på om denne diettmetoden er noe for dere.
Jeg er nå i gang med fase to, og det skal sies: Det var vanvittig deilig med den kyllingfileten jeg koste meg med til middag på søndag. Siden har det blitt kalkunsalat og i går grillet kylling igjen.
Har gått ned 12 kilo på 5 uker, og det er jo egentlig veldig bra. Men jeg synes ikke jeg ser så stor forskjell - jf bildene dine Streber! Det var jo en vanvittig forandring - gratulerer!
Trening går ganske bra, men jeg har ikke så lange økter. Tar en intervalløkt på ellipsemaskin som tar en halvtime (4x4 med tre minutter aktiv hvile mellom) og så styrkeprogrammet fra Fedon. Foreløpig kjører jeg bare en runde. Har fått til morgentrening to ganger i uka, men da har jeg bare tid til en kortere økt (tar en intervalløkt med 4x3 og to minutter aktiv hvile mellom). Hele familien må være ute av døre seinest kvart på åtte, så noe mer rekker jeg ikke hvis jeg ikke skal opp før klokka seks --- og det blir for drøyt!
I morgen setter jeg meg på flyet for en langhelg til Lisboa med mannen min (uten barn!). Det er en gammel drøm å reise dit, og jeg er spent på hvordan det blir å spise ute (vet ikke noe særlig om portugisisk mat, om det er mulig å spise noe uten å få i seg masse karbohydrater). Har uansett tenkt å unne meg noen deilige glass vin! Blir nok billig i drift, etter 5 uker totalavholds .
Ha en fortsatt fin vårdag!
Er så flott resultat du har etter bare 5 uker , nesten litt missunnelig jeg 
At du faktisk orker å trene i tillegg gjør er jo helt fantastisk!
Selv begynte jeg ikke å trene før etter at jeg kom meg under 100kg - all ære til deg 
Kos deg masse i Lisboa, det er masse god mat du kan spise der - de har jo også grillet kylling, biff og ikke minst masse god sjømat 
Er egentlig bare å la vær de værste karbohydratene; brød, potet, ris og pasta

|