Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-11, 12:05   #4
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Arr som ikke forsvinner!

Opprinnelig lagt inn av Anos, her.

Huden min er helt #"¤#¤%
Jeg har heldigvis ikke hatt noe særlig kviser i ansiktet, men på ryggen, puppene og skuldrene har jeg hatt utrolig mye, og jeg får arr av alle, og de ser ikke ut til å forsvinne så lett. Generelt hvis jeg får sår, får jeg store arr.

Jeg hørte at dette kan ha mye med kosthold å gjøre at arr ikke forsvinner? Jeg får ikke særlig kviser nå lengre, men det er fortsatt arr og det er såå stygt. Nå som kroppen min begynner å stramme seg opp og se bedre ut vil jeg gjerne prøve å få vekk disse arrene også.

Noen som har samme problem Tips eller råd?

Snakk med hudlege.
Arr kan laserbehandles eller behandles med "syrekrem" (husker ikke hva de heter i farta), kjemisk peeling og diverse, diverse.
Noen arr blekner/forsvinner av seg selv med årene.

Vet ikke hvor du bor, men hvis det er i en større by, er det kanskje en hudpleieklinikk eller en plastikkkirurgisk klinikk i nærheten hvor du kan få vurdert huden din.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat