|
Sv: Lindberg vil jo ha magre meieriprodukter - det kan vel ikke stemme?
Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.
Nei nå har jeg fallt helt av lasset her, tråden har liksom tatt sin egen rettning ..*enda mer forvirra enn noen gang *
Tror bare du skal ta og se på de to første svarene du fikk Carisma jeg og så kan jeg oppsummere følgende:
- Lavkarbo er ikke nødvendigvis mye fett, det kommer ann på hvilken retning man følger.
- Fedon har en mer generell lavkarob der han tillater mer kh (med lav GI) enn f.eks Ketolyse. Han tillater frukt i svært moderate mengder, og helst sammen med en protein/fettkilde.
- Fedon omhandler også å holde kontroll på blodsukkeret for ikke å få store svingninger og cravings. Mange går mye ned i vekt med et slikt kosthold og trives med det.
- Fedon driver vel ikke med kaloritelling, men har visse målemetoder som gjør at man ikke totalt overspiser dersom man følger dt slavisk.
- Noen foretrekker å kutte på fettet (for å gå ned i vekt, føler seg mer tilfreds osv) og erstatter det med protein. Stor del av diskusjonene i denn tråden går på hvorhvidt det er bra eller ei.
Har du flere spørsmål så er det bare og spør. Tråder her inne har en tendens til leve sitt eget liv og blir "kuppet" er ikke alltid man får svar på det man spør om 
|