Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-11, 08:42   #118
Konkelimonke
Seniormedlem

Konkelimonke sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

I går åt eg masse føler eg... Iallefall samanlikna med tysdagen... Hehe! Here it goes:

Litt yoghurt og ei banan, ei pære, eit lavkarborundstykke med pålegg, druer, ein pakke fårepølsa, ei tacolefse med tilbehør, litt juice, ei skål gryn (med rosiner) og yoghurt...

Ikkje akkurat lavkarbo i den forstand sia det vart litt mykje frukt, samt ei tacolefse og gryn.. Men akk så godt det var! Var skikkelig "botnalaus" i heile går, kunne sikkert ete mykje meir!

I dag skal eg laga sesambrød tenkte eg. Mor mi kjem, så eg må ha nokre lavkarboalternativ å visa ho slik at ho finn guffen att. Ho har gått på lavkarbo tidlegare, og til dels heile tida, men ho misser så fort piffen... Og no ser eg at livlinja hennar sklir ut at... Ho er ikkje tjukk altså, men ho ynskjer sjølv å klara å gp ned litt i vekt. Ho treng vel å ta av kring 10kg, så då føler eg eg må støtta ho litt sia eg har ganske god peiling på lavkarbo og ketolyse no.

Håpar de alle får ein fin dag!

Ser ut til at kroppen kryp opp på 73kg no, og 72 er long gone for denne gong

Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat