Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-11, 23:19   #3
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor spiser jeg så mye i startfasen?

Støtter Kitt her igjen jeg

Du hjelper kroppen med å få ordentlig i gang fettforbrenningen (kan ta 2-8 uker) ved å spise godt og mye. Jeg vedder også på at det ikke tar lang tid før du sitter og tenker - "jøss hvor lite sulten jeg er..."

Hvis du tror du går OPP i vekt ved å spise mye mat på lavkarbo anbefaler jeg at du setter deg godt inn i hvordan lavkarbo faktisk fungerer.

www.lenabeatrice.net har en god blogg med mye informasjon, og boka "Bedre uten brød" av Lutz forklarer det mer detaljert enn noen andre

Jeg tar forbehold om at du ikke er normalvektig og har minst 10 kg du skal ned... lavkarbo er nemlig vektregulerende

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat