Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-11, 21:04   #31
Ashley
Medlem

Ashley sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Ashley er ny på veien

Sv: Kjendisinspirasjon!

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Fase 2 er veldig likt Fedon. Vanlig potet er ikke lov, søtpotet er greit. Grovt brød, brun ris, havregryn, noe frukt (men absolutt ikke alle typer) osv kan også spises. Forskjellen mellom SB Fase 2 og Fedon er, slik jeg ser det, at Agatston ikke er så nøye med balanseringen av måltidene og ikke bruker håndflatemetoden, men han er klar på at den stivelsesrike maten skal begrenses. SB Fase 3 er ikke lavkarbo, men det fokuseres på langsomme karbohydrater.

For å flisespikke litt: Det var Oprah som gjorde SB-dietten kjent for folk flest rundt 2003/2004. Men nå ser det visst ut til at SB har fått sin renessanse med Jessica Alba (som jeg knapt vet hvem er ) og "de der".

Neida det er ingen fisespikking, men siden jessica i utgangspunktet kroppen som opera aldri har hatt, tror jeg de fleste mener det er hun de får inspirasjonen fra, ikke opera. om hun sikkert står bak den

enig fase 2 er veldig lik fedon. masse gode frukter som er ok. unngår bananer, rosiner, ananas og vannmelom av alle ting. i mitt hode var den bedre enn cuantalope. der ser man hvor mye man lærer. druer er jo ok, men de er jo proppa med sukker? rart.

Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat