Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-11, 20:40   #25
yay
Juniormedlem

yay sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
yay er på en erverdig vei

Sv: Hva er deres typiske frokost?

Opprinnelig lagt inn av Livsglede, her.

Signerer denne............................................. ...... dette MÅ være tøys???? Ingen som kan leve slik, det er ikke bra for kroppen. Det er jo rene plaging og pining. Nei ta til vett og begynn å spis. Kroppen di går aldeles på sparebluss da den ikke får nok næringstoffer

Det er ikke tøys nei. At lavkarbo fører til mindre insulinproduksjon er bare én del av den store sammenhengen: kroppen trenger TID for å justere energibalansen.

Forøvrig så spiser jeg også en avocado eller to, og godt med smør - daglig energinntak ligger på rundt 2000-2500kcal, som er et lite underskudd for meg. Jeg mister nesten utelukkende fett, noe som er supert etter å ha stått stille i nesten ett år på ekstremt lite karbo.

Kort og godt har jeg aldri følt meg mer energisk, våken og skarp - jeg har aldri visst hva "sulten" er i hele mitt voksne liv, før nå. Jeg kan faktisk kjenne forskjell på sult og tørst! Og hvis jeg ikke er sulten, så spiser jeg ikke - kroppen er mye smartere enn norsk ukeblad og tullete regler om å spise etter klokka.

yay er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen lavkarbo Svar med sitat