Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-11, 19:44   #27
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kjendis inspirasjon!

Opprinnelig lagt inn av Ashley, her.

Da bør du heller prøve ketolyse hvis du sverger til LCHF. I hans bok har jeg lest meg frem til at kostholdet du skal gå over til når du er fornøyd med vekta (eller er normalvektig) er å spise magre pålegg sammen med grovbrød. Og hun har hele 170 g kjøtt i salaten, ikke engang jeg orka alt det der.

Jeg har spist lavkarbo i 1.5 år nå så selv om jeg setter pris på at du anbefaler meg ketolyse - så har jeg strengt tatt ikke behov for veiledning i lavkarbo-retninger

Jeg ønsker heller ikke å spise grovbrød med magert pålegg når jeg har nådd målvekt - det har jeg spist hele livet og se hvor godt det gjorde meg... Jeg er ganske fornøyd med slik jeg spiser nå - for ikke snakke om endelig frisk fordøyelsesmessig.

Jeg beklager at jeg sporet av tråden din - jeg var nysgjerrig på et kosthold med 1170 kalorier pr dag og så lite fett... og syntes det så ganske trist ut tatt i betraktning at de fleste her inne nyter et deilig lavkarbohøyfett kosthold med MENGDER av god mat og fett (OG går ned i vekt...)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat