|
Sv: Kjendis inspirasjon!
Opprinnelig lagt inn av Ashley, her.
Da bør du heller prøve ketolyse hvis du sverger til LCHF. I hans bok har jeg lest meg frem til at kostholdet du skal gå over til når du er fornøyd med vekta (eller er normalvektig) er å spise magre pålegg sammen med grovbrød. Og hun har hele 170 g kjøtt i salaten, ikke engang jeg orka alt det der.
Jeg har spist lavkarbo i 1.5 år nå så selv om jeg setter pris på at du anbefaler meg ketolyse - så har jeg strengt tatt ikke behov for veiledning i lavkarbo-retninger 
Jeg ønsker heller ikke å spise grovbrød med magert pålegg når jeg har nådd målvekt - det har jeg spist hele livet og se hvor godt det gjorde meg... Jeg er ganske fornøyd med slik jeg spiser nå - for ikke snakke om endelig frisk fordøyelsesmessig.
Jeg beklager at jeg sporet av tråden din - jeg var nysgjerrig på et kosthold med 1170 kalorier pr dag og så lite fett... og syntes det så ganske trist ut tatt i betraktning at de fleste her inne nyter et deilig lavkarbohøyfett kosthold med MENGDER av god mat og fett (OG går ned i vekt...)
|