Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-11, 18:52   #23
Ashley
Medlem

Ashley sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Ashley er ny på veien

Sv: Kjendis inspirasjon!

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Les gjennom Jessicas plan en gang til - den snakker om fettredusert og lean proteins - så det er ikke mye naturlig fett her...eggehviter har heller ikke fett i seg. Dessuten kan hun velge og bytte laks med tunfisk (fettfattig) og mandler med popcorn (fettfattig) og da begynner denne dietten og se helsefarlig ut i mine øyne.

Så jeg ser dette som en lavkalori OG lavfett diett - noe jeg har forsøkt før med dårlig resultat
Er dette virkelig south-beach variant??

Jeg kommenterer ikke south - beach her, men den postede planen til Jessica Alba bare så det er avklart

Jamen du må da være fostiktig med fettet når du spiser så mye karber som Jessica (og generelt i south beach dietten fase 3. Damen spiser jo både poteter og brød^^ og hun spiser også eggerøre, ikke bare hvitene. er jo fett i egg. Nøtter er også fett. Samme med biff.

JA Jessica var en av dem som inspirerte flere kjendiser til å starte denne dietten in the first place. Hun er den mest søkte dama på nettet pga dietten hennes, ikke skuespiller prestasjonene Jessica Simpson sverger også til denne. Det står klart og tydelig at man helst skal spise lettere oster og melkeprodukter, og rent kjøtt. Da bør du heller prøve ketolyse hvis du sverger til LCHF. I hans bok har jeg lest meg frem til at kostholdet du skal gå over til når du er fornøyd med vekta (eller er normalvektig) er å spise magre pålegg sammen med grovbrød. Og hun har hele 170 g kjøtt i salaten, ikke engang jeg orka alt det der.

I south beachen er en håndfull med mandler det som er passelig. Jeg fikk partystopp av for mye nøtter. Koser meg også med 2 ss peanøttsmør om dagen, det er lov. NAM Sushi er jo bedre alternativ til tunfisk, men jeg spiser variert. Spiser både laks og fettfattig fisk. Variasjon er bra. Ikke for mye ikke for lite.

Bare tenk porsjonskontroll, den boka har jeg hjemme. den er super! ingen dietter slår kunnskapen i å spise moderat. da kan du nesten spise alt du vil. til om med Alba sier at hun tar seg et stykke sjokoladekake når hun føler for det. man skal ikke pine seg selv, da sprekker man fortere. men alt med måte.

Sist redigert av Ashley : 23-03-11 kl 19:00.
Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat