Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-11, 16:14   #9
tittitt
Nytt Medlem

tittitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Alder: 47
tittitt er på en erverdig vei

Sv: Hva er ditt mål?

Hva er målet ditt med denne livsstilsendringen? (Både i kg og andre ting).
Å finne den normalvektige jenta som er inne i den store jenta. Å ikke kjøpe klær som skjuler meg, men som viser meg. Å klare å sette pris på meg selv – akkurat slik jeg er. Vektmålet er 69 kilo.

Har du noen delmål?

Første delmål er å veie 89 kilo 17.mai. I så fall vil jeg totalt ha gått ned 16 kilo fra 10. januar. Ellers jobber jeg fem og fem kilo av gangen.

Når håper du å nå målene dine?

Selv om jeg håper at mye har skjedd i løpet av sommeren har jeg ikke satt en endelig frist for å nå det endelige målet. For meg er det viktigste å få på plass et kosthold jeg kan leve med. Jeg går heller ned litt sakte, så lenge det øker sjansen for å bli værende på målvekten. I tillegg vet jeg av erfaring at den psykiske biten av å gå ned også tar tid. Jeg har bommet på den før, det skal ikke skje nå.

Har du noen form for belønning ventende på deg?

Jeg gjør som Nupsida – belønner meg selv med småting for hver femte kilo. Belønningene er imidlertid ikke klær, i alle fall ikke enda. Målet er jo såpass langt framme at de klærne jeg skulle handlet nå ville blitt for store. Så langt har det blitt ny veske og ny hårsveis. (Ja, jeg juksa litt med den siste belønningen, men når en gammel favorittbukse plutselig smatt på måtte jeg feire litt.) Jeg har ikke planlagt neste belønning enda, muligens blir det nye vårsko Den endelige belønningen (i tillegg til å ha oppnådd det jeg skrev øverst) er noe så tullete som en Iphone. Men kjenner jeg meg selv rett har jeg sikkert ombestemt meg 100 ganger innen målet er nådd. Og dessuten kan det hende at hele budsjettet forsvinner på klær

Sist redigert av tittitt : 23-03-11 kl 17:05.
tittitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat