FANTASTISK forskjell Streber. Gratulere med god jobb!!! Utrolig bra!!!!!!!!!!!!! Kult at du sender inn bilder. Så utrolig gøy for deg også å se forskjellen. Syntes det ser ut som du er mer enn 12 kilo ned, kanskje du har klart å erstatte mye fett med muskler i tillegg...så egentlig tilsvarer det mer i mistet fett?!?!? Uansett, vanvittig bra! Finn målebåndet- du kommer til å bli overrasket! Jeg er nå 1 cm. unna 88cm. rundt midjen. Da er jeg ikke lenger i den farlige sonen for midjemål. Nå skal det trenes jenter!!!! Deilig å nå ennå et mål mot bedre helse. Apropos mål....ELINEMOR- tenk på Grotingeling som har holdt på i 2 år....lenge før jeg startet og ennå er hun med!!!! Snart er du en som har like mye erfaring og støtter andre nye. For de kommer hele tiden. Din opplevelse er jo ulik min og andres, så alle bidrag i tråden er like verdifulle Jeg veide selv 97 i fjor juli. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle være her idag.....snart er du der også. Ta en kilo og centimeter av gangen. Det er uhyre viktig eller er det så lett å forvente at alt skal rase av i rekordfart...og hvis man ikke er et slikt super-tilfelle som går ned raskest av alle, så er det lett å miste motivasjonen. Jeg har måtte tatt noen runder med tankene mine for å klare å fortsatt være motivert! Derfor klarer jeg det denne gangen fordi jeg ikke vil gi opp. Viljen er tilstede og den er viktig. Endelig har jeg funnet et forum JEG føler meg "hjemme" i og som jeg ikke vil "svikte", selv om jeg heller ikke føler meg forpliktet til noe her inne. VIBEKE, dette er alle sin tråd. Her sammenligner vi ingen enten det er mor eller datter, bare skravle om du må.....