Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-05, 09:42   #24
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av 205gti16v

Mens jenter på høgkarbo som trener styrke blir store, men mest på grunn av auka appetitt og auka fettlagring.

Jeg presiserte at min trening/størrelse var FØR jeg fant lavkarbo...... og at det var fordi jeg ble så stor at jeg fant lavkarbo..... Jeg var ikke på noen måte feit (vel, fettprosenten lå vel rundt 18-19 jeg kunne SE musklene), men jeg var altså "stor" (i forhold til jenter som ikke trener) og har, som jeg også presiserte fremdeles problemer med fettansamlinger der jeg hadde mest muskler og sikkert noe fett den gangen. I følge treneren jeg snakket med var det ganske så normalt.

Jeg har spurt samme treneren om hvorfor jeg bygget muskler den gangen og ikke nå. (Han hadde som sagt ingen problemer med å tro at jeg var "stor" i forhold til normalen den gangen). Og han mente det kan ha med hormonbalansen i kroppen å gjøre. Hormonbalansen hos kvinner kan endre seg ganske kraftig. De sier det går i 7 års sykluser, men dette har jeg IKKE greie på så det skal jeg ikke si sikkert.
(Treneren (som jeg traff hos fysioterapeuten min) er visst utdannet på idretthøyskolen + noen studiegreier i USA med jobb som PT der borte - Vet ikke hva tyngde det gir ham, men uansett er han alfor dyr for meg å bruke dessverre !! Over 400 kr timen eller noe sånt !!) Hormonene mine har uansett vært på skogtur siden jeg fikk barn da jeg var 22, - og ER årsaken til flere av de "problemene" jeg har med kroppen i dag.

Jeg er klar over at for å bli slik som de som man ser spesielt på utenlandske bodybuildershow, - så MÅ man nødvendigvis ta hormoner eller et eller annet dop. Disse damene ser heller ikke ut som damer da. For meg ser de ut som noen vanskapninger. Med muskler sååå svære og blodårer som tyter !! Æsj & usj !! Det er noe av det styggeste jeg har sett i hele mitt liv. Og det var ikke SÅNN jeg var heller da !!

Nå angrer jeg på at jeg i det hele tatt kommenterte påstanden til 205gti16v..... og nå lover jeg å ikke skrive mer i denne tråden