Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-11, 14:40   #95
Tija
Nytt Medlem

Medlem siden: Mar 2011
Tija er på en erverdig vei

Sv: Easy Life start 25. januar

Hei. Er ny her på forumet. Jeg er 44 år gammel, har to flotte sønner og to nydelige barnebarn. Var undervektig fram til jeg var ca 26, da jeg sluttet å røyke. gikk da opp 20 kg :-( Var så dum å begynne å røyke igjen etter ca 2 år. Så sluttet jeg å røyke igjen, og dermed gikk jeg opp igjen.
I tillegg lider jeg av angst og deperasjon, har brukt mye av tiden min i sofaen. Og det øket jo også min vekt selvfølgelig.

Fant endelig motet til å begynne å trene. Hørte også om easy life og tenkte at det måtte jo være noe for meg. Tenk å gå ned mye på kort tid, det ville jo øke min motivasjon til å endre min livstil, tenkte jeg.

Nå har jeg brukt easy life pulver i 6 uker men har ikke opplevd det helt store vekttapet. Alltid sulten og ingen energi. Vet at det er normalt den første uka, men ikke hele tiden. Har nå begynnt å spise igjen, men merker at jeg kanskje kan overspise litt, for det smaker så innmari godt.
Har mistet motivasjonen helt :-(
Nå har jeg sikkert skrevet altfor mye, men håper dere kan bære over med meg :-)

Det jeg lurer på, er om noen har erfaring med kombinasjon av medisiner som cipralex og lamictal og easy life pulver. Om det kan være en årsak til lite vekt nedgang? Eller om det er andre årsaker..

Tija er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/ketolyse Svar med sitat