Hei. Gratulerer med flott vektnedgang. Jeg er 3 uker post op i dag. Tok full bukplastikk med stramming av magemuskler, fettsuging over navle og på sidene + øvre lårplastikk. Jeg hadde gått ned 24 kg på ketolyse på forhånd. Jeg spiste også et måltid med mer karbo kvelden før (skulle være fastende fra midnatt). Fungerte greit. Begynte med ketosekost igjen dagen etter, men med litt ekstra protein. Har vært plaget med mye hevelse og smerter i magemusklene som kommer og går, har gått ned 2 kg til i dag, og ennå stor hevelse, så jeg er så glad. Jeg er også allergisk mot tape som anbefales å tape arrene med, så det har blitt litt overfladiske infeksjoner i huden. I tillegg ble jeg så forstoppa i magen at jeg trodde jeg skulle eksplodere Ikke lett å trykke på do med nysydde muskler, men fikk løsna det med Laxoberaldråper Jeg har dessverre utrolig lite tolmodighet, så det er så vanskelig å ta det med ro, men det lønner seg Jeg også vil anbefale deg å få gjort alt du ønsker med magen i samme inngrepet! Det er sikkert mulig å betale ekstra for det beste resultatet. Ønsker deg masse lykke til