Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-11, 13:20   #9
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kjendis inspirasjon!

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

JAH! Kjære snille Nerthus, finn finn!

http://videomedia2.swedish.org/media...f4ee9b66ef8f8f her finner du hele forelesningen jeg mener jeg hørte forklaringen på dette... jeg har ikke tid til å se gjennom selv akkurat nå - men jeg skal poste om jeg finner det.

Kort fortalt er det slik at metabolismen endrer seg når du slutter og røyke og dermed reduseres fettforbrenningen. Om det er annet man kan gjøre enn å smøre seg med tålmodighet husker jeg ikke i farten dessverre ...
Det har ingenting med at man småspiser mer ihvertfall - det skjer faktisk noe i kroppen slik at det er vanskeligere å forbrenne fett...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat