Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-11, 13:11   #2
-Cilia-
Medlem

-Cilia- sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 37
-Cilia- er ny på veien

Sv: Yasminelle p-piller

Opprinnelig lagt inn av Mithila, her.

Eg gjekk nett over frå å bruke p-pillen Yasmin til å bruke Yasminelle. Dette fordi det er mindre hormoner i sistnemde, eg er nemleg queen of humørsvingningar! Blir lei meg for ingenting, og kan lage meg historiar inne i hovudet om alt mogleg

Det eg lurer på er om nokon her har erfaring med Yasminelle? Eg har plutseleg fått kviser i ansiktet, og har knapt hatt ei einaste kvise på ca 10år, så trekk jo ein konklusjon om at det er p-pillebyttet som har skulda. Ikkje akkurat så kjekt å få kviser i ein alder av 26år når eg ikkje har hatt det på evigheter!

Jeg har aldri brukt noen andre p-piller enn Yasminelle, så jeg har ingen ting å sammenlikne med. Men jeg er veldig fornøyd med dem! Jeg fikk beskjed om at de ville utgjøre en positiv forandring på huden om noe, men da jeg ikke hadde noe problem i utgangspunktet har jeg ikke tenkt så mye over det. Jeg har ihvertfall fortsatt ikke noe spesielt med kviser Det kan jo være at du merker forandring i en overgangsperiode bare? Er det lenge siden du skiftet?

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat