Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-11, 00:17   #1
Ashley
Medlem

Ashley sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Ashley er ny på veien

Kjendisinspirasjon!

Hei dere. Er aldri feil å dele en perfekt dagsmeny for dere south-beach diett følgere. Er sikkert veldig lite kalorier for noen, men tro meg, jeg har regna det ut på diett.no for å være sikker. Dere kan adde mer mat hvis dere spiser mer, ligger på rundt 1170 kcal. For meg er Jessica Alba en veldig bra inspirasjon. Tobarnsmamma å drømmekroppen. Hun har holdt på med denne livsstilen siden hun var liten pga familien hennes sliter med overvekt. Hun har dårlige gener, og mener å lese at hun slet selv da hun var liten.

Jessica Alba sin dagsmeny: (jeg testet den, var mett hele dagen, og maten smaker ypperlig. Kan godt adde saus med middagen

Jessica Alba’s Diet Plan
It’s a South Beach style diet, with lean meats, whole grains, low-fat cheeses, fruits and veggies.

• Breakfast
    1 cup oatmeal with berries with 3-4 scrambled egg whites when working on the film set.
  • Lunch
    Salad with 170 gms (6 ounces) of chicken breast or fish (salmon, tuna)
  • Dinner
    Sashimi or or 170 gms (6 ounces) of petit filet of beef or other lean protein with unlimited veggies and 3 small red potatoes
  • Snacks
    handful of almonds or hot air popped popcorn
Jessica Alba’s Diet
She’s following Braganza’s 3-2-1 meal plan 3 meals, 2 snacks and 1 liter of water a day. Jessica is aiming for 1,800Â to 2,000 calories a day allowing for an extra 500 calories for breast feeding.

Breakfast
Hard-boiled eggs or scrambled egg whites with toast.

Lunch
Salads with chicken or lean fish.

Dinner
Lean meats and veggies

Snacks
fruits, veggies and low fat cheeses.

Drinks
Jessica drinks 2-3 liters a day according to her trainer. Apparently Jessica also lover Vitamin Water XXX because of the antioxidants from acaiberries, blueberries and pomegranates.

Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat