Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-11, 00:10   #21
Ashley
Medlem

Ashley sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Ashley er ny på veien

Sv: Hva er lavkarbo - for DEG?

For meg handler det om å holde seg i form å være sunn gikk nylig på ketolyse, men funka ikke for min kropp. Har derfor valgt å leve etter egenkomponert lavkarbo inspirert av South Beach / Fedon dietten. Men unngår sukker og brød enda mer en vanlig her, unngår frukt og spiser kun naturell youghurt. For meg er dette den perfekte tilpasningen som min kropp elsker og trives med. Trener også mer enn på ketolyse, slapphet og ketose ødela treningsrutinene min. Trener 4 ganger i uka. Hjemme 15 min styrke og 30 min på elleptical maskin, med oppvarming. Trener også dans 2 ganger i uka, så holder egentlig med 2 dager hjemmetrening.

Er blitt utrolig inspirert av dere her inne (takk) og ikke minst kjendiser. Masse spennende å lese der av hva deres dagsmeny er. Jessica Ala har superkostholdet. Hun er en av dem som ikke tyr til sult og drugs, hun trener og spiser sunt.

Mitt kosthold: Egg i alle varianter, unlimited med grønnsaker, fullkorn (unngår brød, men spiser fiberrik og havregryn), oster og magert kjøtt. Kan svi av med litt mer fett i maten enn south beachen gir lov til (inspirert av ketolyse). Velger å tro på det de sier om at lett produkter ikke er bra for det er tilsatt mer vann og karber. Men overstiger ikke kalorimengden lenger Jeg er 100% sikker på meg selv nå så dette skal gå bra.

Lykke til videre folkens! La oss sammen være en inspirasjon for hverandre. Det er derfor vi er her.

Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat